Особиста інформація:
• Дата народження: 02 серпня 1989 року
• Місце проживання:Україна, м. Запоріжжя
• Моб.телефон: +38 (096)12-00-12-4
• E-mail: ilgarchic@mail,ru
• Бажаєма посада: юрисконсульт, помічник адвоката або нотаріуса
• Графік роботи: повний / неповний робочий день, робота постійна.
Мета:
Шукаю цікаву роботу в області юриспруденції (юрисконсульт, помічник адвоката або нотаріуса і т.п.), яка дозволить повністю реалізувати свої професійні здібності на благо компанії і собі.
Освіта:
З 1996 по 2006 роки навчався в Гімназії № 107 в класі з поглибленим вивченням українського та інших іноземних мов, та вивченням правознавства з 9 класу по 11 клас.
З 2006 по 2011 роки вчився на юридичному факультеті Запорізького національного університету. Закінчив навчання з відзнакою і отримав повну вищу освіту за спеціальністю "Правознавство". Кваліфікація - магістр права, юрист.
Професійний досвід:
На сьогоднішній день професійних навичок в даній сфері нажаль не маю, тому шукаю роботу з нахилом де є навчання певній професії, а саме певним особливостям майбутньої посади і звичайно з певною відповідною заробітною платою.
Професійні навички:
• Windows, MS Office;
• Internet;
• E-mail (Bat);
• офісна техніка.
Публікації:
Участь та публікація статей в науково-практичних конференціях, круглих столах, семінарах Запорізького національного університету та інших ВУЗів України з актуальних тем та питань як з конституційного права, так і інших галузей права. Зокрема, ряд статей стосувалися теми: «Організаційно – правові засади державного регулювання діяльності органів виконавчої влади в Україні та в Республіці Азербайджан»
Знання іноземних мов:
• Російська – вільно;
• Українська – вільно;
• Англійська – на низькому рівні:
• Азербайджанська – на достатньому рівні.
Описание: Освіта: Міжрегіональна Академія управління персоналом (юридичний факультет);
форма навчання – денна; рівень кваліфікації – спеціаліст; роки навчання: 2000 - 2005.
ДОСВІД РОБОТИ:
1) 10.11.2005 - 15.08.2006, Юридична консультація;
Посада: Юрист;
Обов'язки:
• Надання юридичних консультацій (письмових та усних) з різних галузей права: сімейне, цивільне, господарське, земельне, трудове, житлове, кримінальне та інше;
• Складання правових документів: договорів, листів, позовних заяв, скарг, процесуальних документів та інше;
• Представництво інтересів фізичних і юридичних осіб у господарських судах та судах загальної юрисдикції.
2) 25.10.2006 - 28.12.2009, ВАТ „Гамма”;
Посада: Юрисконсульт;
Обов'язки:
• Ведення претензійно-позовної роботи;
• Ведення договірної роботи (розробка та узгодження договорів підприємства: оренди, поставки, купівлі-продажу, зберігання, надання послуг, підряду та багато інших);
• Представництво інтересів підприємства у господарських, адміністративних судах і судах загальної юрисдикції (у всіх інстанціях);
• Консультування з будь-яких правових питань працівників підприємства;
• Розробка та узгодження наказів підприємства;
• Розробка внутрішніх документів підприємства;
• Контроль та стягнення дебіторської заборгованості, ведення переговорів з боржниками, контрагентами щодо погашення заборгованості;
• Робота з контролюючими, фіскальними та правоохоронними органами;
• Робота з Державними виконавчими службами;
• Робота з нотаріусами (завірення всіляких документів, нотаріальне посвідчення статуту, погодження договорів купівлі-продажу нерухомого майна, знятття арештів з нерухомого майна, оформлення карток підписів та інше);
• Робота з Державними реєстраторами;
• Робота з реєстратором цінних паперів.
3) 02.04.2007 - 28.12.2009, ВАТ „Машинобудівний завод „Елем”;
Посада: Юрисконсульт (за сумісництвом; єдиний юрист на підприємстві);
Обов'язки:
• Ведення претензійно-позовної роботи;
• Ведення договірної роботи (погодження та скаладання усіх договорів на підприємстві);
• Робота з нотаріусами, банками, державними виконавчими службами, контролюючими та правоохоронними органами, державними установами;
• Розробка наказів підприємства;
• Представництво інтересів підприємства у господарських судах і судах загальної юрисдикції;
• Консультування з правових питань працівників підприємства;
4) 04.01.2010 - по теперішній час, Будівельна компанія;
Посада: Юрисконсульт;
Обов'язки:
• Ведення претензійно-позовної роботи (розробка претензій, вимог, позовних заяв, зустрічних позовних заяв, апеляційних, касаційних скарг, клопотань, заперечень, пояснень, відзивів та інших процесуальних документів);
• Ведення договірної роботи (розробка та узгодження усіх договорів на підприємстві);
• Представництво інтересів підприємства у господарських, адміністративних судах і судах загальної юрисдикції (у всіх інстанціях);
• Консультування з будь-яких правових питань працівників підприємства;
• Розробка та узгодження наказів підприємства;
• Розробка внутрішніх документів підприємства (протоколів, положень, інструкцій та інше);
• Листування з юридичними та фізичними особами, державними установами;
• Стягнення дебіторської заборгованості та захист інтересів підприємства в якості відповідача;
• Робота з контролюючими та правоохоронними органами (прокуратура, міліція, податкова інспекція, контрольна-ревізійна служба та ін.);
• Робота з Державними виконавчими службами (стягення боргів в примусову порядку після отримання рішень господарських судів, судів загальної юрисдикції, подання скарг на дії та бездіяльність державних виконавців, зняття арештів з нерухомого майна підприємства, взаємодія з державними виконавчими службами при погашенні власних боргів перед кредиторами та інше);
• Робота з нотаріусами, банками, страховими компаніями, ДАІ;
• Робота з Державними реєстраторами (реєстрація юридичної особи, внесення змін в установчі документи підприємства (зміна директора, зміна видів діяльності та інше), отримання довідкової інформації від реєстратора);
Додаткова інформація: знання господарського, цивільного, адміністративного, податкового, корпоративного законодавства, законодавства про працю та інше.
Маю досвід юридичного супроводу діяльності ТОВ, ЗАТ, ФОП, ПП, дочірнього підприємства.
Рівень володіння ПК: Знання ПК на рівні впевненого користувача (Word, Exсel, Outlook, Internet, правова система ЛІГА-ЗАКОН та інше).
Особисті якості: Порядний, комунікабельний, відповідальний, володію навичками ведення переговорів, без шкідливих звичок.
Знання мов: російська - відмінно; українська – відмінно.
Описание: Резюме
Токмакова Екатерина Игоревна
тел. моб.+380978792037; 0957694201
E-mail: ekaterinatocmakova@yandex,ru
Цель
Получение рабочего места для добросовестной, коммуникабельной, молодой девушки, в солидной компании с перспективой карьерного роста и достойной оплаты.
Информация о себе
• Год и место рождения: 05/04/1988 год, Украина, Запорожье
• Семейное положение: не замужем
• Детей нет
Образование
• Национальный университет «Юридическая академия имени Ярослава Мудрого г. Харькова»
Специализация: юридическая
Специальность: юрист
Опыт работы • с 25.10.2005 г по 03.04.21006 года – «ОАО» Мотор Сич» (Украина, Запорожье). Должность: «Распределитель работ 4 разряда».
• с 18.08.2006 г. по 01.03.2007 год – «ОАО «Легион» (Украина, Запорожье). Должность: секретарь
. с 26.03.2007г по сегодняшний день – Городское управление юстиции г. Запорожье – Специалист в отделе документирования, контроля и рассмотрения обращений граждан
Основные обязанности • офис – менеджер – обеспечение единого порядка регистрации, обработка, прохождение и отправление и сохранение входящих и исходящих служебных документов в управлении юстиции; осуществление прийома , регистрации обеспечения облика прохождения, контроля за исполнением документов в управлении юстиции, их хранение и передачи в установленном порядке до архивной организации, предоставление необходимой помощи отделам та структурным подразделениям в управлении юстиции по поводу порядка ведения делопроизводства та осуществления контроля за соблюдением правил делопроизводства в управлении юстиции
Дополнительная информация • Владею языками: украинский, русский, английский.
• Обладаю навыками работы с компьютером на уровне продвинутого пользователя. Владею программными продуктами MS Office (Word, Excel). Работаю в Internet и с электронной почтой. Креативность и инициативность
Описание: Резюме
Токмакова Екатерина Игоревна
тел. моб.+380978792037; 0957694201
E-mail: ekaterinatocmakova@yandex,ru
Цель
Получение рабочего места для добросовестной, коммуникабельной, молодой девушки, в солидной компании с перспективой карьерного роста и достойной оплаты.
Информация о себе
• Год и место рождения: 05/04/1988 год, Украина, Запорожье
• Семейное положение: не замужем
• Детей нет
Образование
• Национальный университет «Юридическая академия имени Ярослава Мудрого г. Харькова»
Специализация: юридическая
Специальность: юрист
Опыт работы • с 25.10.2005 г по 03.04.21006 года – «ОАО» Мотор Сич» (Украина, Запорожье). Должность: «Распределитель работ 4 разряда».
• с 18.08.2006 г. по 01.03.2007 год – «ОАО «Легион» (Украина, Запорожье). Должность: секретарь
. с 26.03.2007г по сегодняшний день – Городское управление юстиции г. Запорожье – Специалист в отделе документирования, контроля и рассмотрения обращений граждан
Основные обязанности • офис – менеджер – обеспечение единого порядка регистрации, обработка, прохождение и отправление и сохранение входящих и исходящих служебных документов в управлении юстиции; осуществление прийома , регистрации обеспечения облика прохождения, контроля за исполнением документов в управлении юстиции, их хранение и передачи в установленном порядке до архивной организации, предоставление необходимой помощи отделам та структурным подразделениям в управлении юстиции по поводу порядка ведения делопроизводства та осуществления контроля за соблюдением правил делопроизводства в управлении юстиции
Дополнительная информация • Владею языками: украинский, русский, английский.
• Обладаю навыками работы с компьютером на уровне продвинутого пользователя. Владею программными продуктами MS Office (Word, Excel). Работаю в Internet и с электронной почтой. Креативность и инициативность
Описание: Адрес: Украина, г. Запорожье, (Шевченковский р-н)
Телефон, e-mail: 067-315 41 98, w.w.r@mail,ru
Дата рождения: 24 апреля 1984 года.
Семейное положение: женат
Дети: сын 2007 г. р.
Область специализации: служба в гос. контролирующих органах
Образование:
2003-2007 гг.- Мелитопольский государственный педагогический университет: специальность – практическая психология, квалификация – практический психолог в учреждениях образования.
2001-2003 гг.- Запорожский коммерческий техникум: специальность – правоведение, квалификация – юрист, диплом младшего специалиста с отличием.
Опыт работы:
Запорожское областное управление по делам защиты прав потребителей:
февраль 2010 г.–июль 2011 г. заместитель начальника отдела контроля безопасности продовольственного и непродовольственного рынка.
Должностные обязанности:
- осуществление государственного контроля в области защиты прав потребителей:
организация и проведение контрольно – проверочных мероприятий, субъектов хозяйственной деятельности всех форм собственности;
- проверка соблюдения действующего законодательства о защите прав потребителей, Правил торгового обслуживания населения, Правил розничной торговли продовольственными и непродовольственными товарами, нефтепродуктами, Правил оказания услуг жилищно–коммунального хозяйства, Услуг транспорта и связи. Соблюдение законодательства о рекламе и иных нормативно - правовых актов Украины, регулирующих отношения в области защиты прав потребителей;
- подготовка материалов о привлечении субъектов хозяйственной деятельности и должностных лиц к административной ответственности и наложение административно – хозяйственных санкций;
- выдача, в пределах полномочий, предусмотренных законодательством Украины, предписаний о прекращении нарушений прав потребителей, о необходимости соблюдения обязательных требований к товарам (работам, услугам);
- в установленном законодательством Украины порядке принятие мер по приостановлению реализации товаров (выполнения работ, оказания услуг), которые не соответствуют обязательным требованиям, по отзыву с внутреннего рынка, и информированию об этом потребителей;
- подготовка информации к сборнику «О запрещении реализации товаров» в Запорожской области.
- обращение в суд с заявлениями в защиту прав потребителей, законных интересов неопределенного круга потребителей,
- взаимодействие с правоохранительными органами: МВД, прокуратуры, СБУ;
- представительство в судах Управления при оспаривании административных штрафов и административно – хозяйственных санкций субъектами хозяйствования.
ноябрь 2009 г.–февраль 2010 г. начальник отдела организационной работы и рассмотрения обращений.
Должностные обязанности:
- ведение кадровой работы в Управлении;
- вопросы деловодства и работа с обращениями граждан;
- подготовка контрольных документов;
- участие в планировании и организационных мероприятиях Управления;
- разработка и внедрение новых таблиц и схем для оптимизации работы отдела;
- ведение статистик отдела по показателям работы Управления.
июнь 2008 г.–ноябрь 2009 г. начальник по работе с обращениями граждан; присвоен 10 ранг гос. служащего. Должностные обязанности:
- рассмотрение жалоб и заявлений граждан и организаций;
- разрешение конфликтных ситуаций;
- предоставление правовых консультаций и письменных заключений по вопросам защиты прав потребителей.
июнь 2005 г.–июнь 2008 г. заместитель начальника отдела сферы услуг и рекламы; присвоен внеочередной 11 ранг гос. служащего.
Должностные обязанности:
- организация государственного контроля в сфере рекламного законодательства,
- претензионно-исковая работа, работа с исполнительными службами, МВД;
- подготовка и анализ информации о работе отдела сферы услуг и рекламы.
сентябрь 2003 г.-июнь 2005 г. главный специалист отдела сферы услуг и рекламы.
Должностные обязанности:
- предоставление консультаций потребителям по защите их прав;
- составление ответов, претензий, сопроводительных писем;
- организация государственного контроля по вопросам защиты прав потребителей
Профессиональные навыки и знания:
- знание законодательной базы Украины;
- знание правил и норм охраны труда, техники безопасности;
- знание норм и правил розничной и оптовой торговли прод. и непрод. товарами;
- уверенный пользователь ПК (MS Office, Outlook Еxpress, Internet), работа с различными типами электронных законодательных баз, владение оргтехникой;
- наличие водительского удостоверения кат. В, С.
О себе дополнительно:
- высокий уровень собственной культуры планирования и организации работы;
- серьезный подход к работе;
- умение чётко организовывать свою работу и работу подчинённых;
- быстрая адаптация к новым условиям работы
- инициативность, ответственность, порядочность;
- умение грамотно вести переговоры;
- способность к формулировке и обоснованному доказательству своей точки зрения по спорным вопросам.
Описание: Предлагаю все виды юридических услуг, в т.ч. помогу забрать у банка депозит, решить спор с банком по кредиту, не платить деньги по решению суда или наоборот взыскать долг с должника, надолго «затянуть» судебный спор, заставлю ПРЭЖО реально выполнять работы по содержанию дома и придомовой территории, возместить причиненный ущерб, ОТМЕНА ШТРАФОВ ГАИ (даже в сложных ситуациях!!!), регистрация предприятий, внесение изменений в уставные документы, внесение других изменений в ЕГРПОУ, сопровождение проверок налоговой субъектов хозяйствования, СПОРЫ С НАЛОГОВОЙ, защита прав потребителей, защита трудовых прав, составление договоров, правовая экспертиза документов, консультации по гражданскому, хозяйственному, трудовому, семейному праву и т.д. Профессионально, качественно, приемлемая оплата. 0675810270
Описание: Ф.И.О.: Саенко Елена Александровна
дата рождения (возраст): 20 сентября 1983 года (27 лет)
место проживания: Запорожская область, г. Вольнянск, ул. Циолковского, 6\9
контактный телефон: 066-431-72-51, 096-310-3360
образование: высшее юридическое, окончила в 2006 году ЗИГМУ
цель: получение работы юрисконсульта
опыт работы: работа помощником судьи с 2003 года и по настоящее время
профессиональные навыки и знания:
- составление процессуальных документов
- опытный пользователь Windows, Word, Internet
- свободное ориентирование в законодательной базе
знание языков: русский, украинский, немецкий (со словарем)
личные качества: коммуникабельность, исполнительность, быстрая обработка и усвоение нового материала
дополнительная информация: разведена, есть ребенок
Описание: Преамбула:
Моя мета - заробляти гроші, незалежно від складності завдань.
Забезпечу належну допомогу майбутньому роботодавцю. Відповідальність та педантичність до поставлених задач.
Загальний досвід в правовій діяльності – 3,6 років.
Досвід:
Старший юрист
з 10.2010 по теп. час
АТ "Банк Фінанси та Кредит"
-Претензійно-позовна робота (підготовка і передача справ до суду)
-Участь в судах загальної юрисдикції, господарських, апеляційної, адміністративної інстанції;
-Участь у роботі з боржниками по добровільному погашенню заборгованості.
-Складання та правовий аналіз договорів (зокрема, кредитних, застави, іпотеки, майнового поручительства, зберігання, про надання послуг з реалізації майна і т.д.);
Внутрішньобанківська робота:
- Правовий супровід угод по відчуженню та придбання права власності на нерухомість.
- Надання правових консультацій та письмових висновків з питань цивільного, господарського та ін.
- Аналіз внутрішніх документів юридичної особи про відповідність чинному законодавству.
Юрист
з 03.2010 по 10.2010
ВАТ КБ "Надра" (Банк)
Основні обов'язки:
-Претензійно-позовна робота (підготовка, передача, супроводження справ у суд)
-Участь в судах загальної юрисдикції, господарських, апеляційної інстанції;
-Супровід виконавчого виробництва (ВДВС), участь в роботі з боржниками по добровільному погашенню заборгованості.
-Опис, реалізація заставного майна
-Внутрішньобанківська робота
Помічник адвоката
з 09.2009 по 02.2010
Основні обов'язки:
-Юридична консультація з цивільного, сімейного, житлового права.
-Правова експертиза правовстановлюючих документів
-Розробка позовів, претензій, скарг, договорів, та інших правових документів.
-Захист інтересів клієнта в суді.
-Стягнення заборгованості з фізичних і юридичних осіб.
Юрист
з 11.2008 по 09.2009
СП ПСРУ УТБ "Українська товарна біржа»
Основні обов'язки:
-Підготовка проектів договорів, протоколів розбіжностей, попередніх угод, протоколів, посадових інструкцій, актів перевірок та інших внутрішніх документів.
-Правова експертиза статутних та правовстановлюючих документів
-Організація переговорів і участь в укладанні угод з оренди, суборенди, купівлі-продажу нерухомості, правова експертиза документів;
-Забезпечення комплексного правового захисту інтересів підприємства;
-Претензійно-позовна робота (підготовка і передача справ до суду, участь в судових засіданнях)
-Участь в судах загальної юрисдикції, господарських, апеляційної інстанції;
-Супровід виконавчого провадження.
Інші навички:
Досвідчений користувач Microsoft Office 2007, Liga, ресурси Internet,
вільне орієнтування в законодавчій базі, вміння грамотно вести переговори здатність до формулювання і обґрунтованого доказу своєї точки зору по спірних питаннях
Особистісні якості:
Старання, комунікабельність, педантичність, відповідальність, організаторські здібності, вміння працювати в команді, цілеспрямованість.